söndag 19 december 2010

Prinsen 1 vecka





20 kommentarer:

  1. Foto: med min iPhone.

    Tänka sig- vår Prins fyller 1vecka idag!
    För att fira den stora dagen så bjuder vi er alla bloggläsare på dessa sköna bilder.
    Dagarna har på ett sätt gått väldigt fort och utvecklingen går framåt för honom. Idag så vände till exempel viktkurvan igen och är på väg uppåt (idag 1215gr, som lägst har det varit 1180 gr).
    På ett annat sätt så känns det som om tiden står stilla. Dagarna ser väldigt lika ut och jag existerar i en bubbla...

    Vi är så tacksamma för denna lilla skapelse!
    Han vet redan vad han vill och kan charma mig totalt!

    SvaraRadera
  2. Åh så fin han är Ida!!! Så kul att äntligen få se honom. :-) O skönt att viktkurvan vänt uppåt igen. Vi ber för er o att lillprinsen ska växa på sig o må bra! Kram!

    SvaraRadera
  3. Oj vilken fin liten kille,det blir nog en bra pojke av honom oxå sa S.Längtar att få se honom på riktigt,nu ska du se att han börjar växa så det knakar,kram från moster.

    SvaraRadera
  4. Vilken liten sötnos ni har fått!! Så kul med lite bilder!! Han ser väldigt pigg å kry ut.
    Lycka till med allt!

    Massor med kramar från familjen glans

    SvaraRadera
  5. Stort grattis till prinsen,så liten.Hoppas allt går bra och att han växer och frodas/ Hälsningar Benita m fam

    SvaraRadera
  6. din bebis är jätte söt!!!!

    Hälsar Noomi

    SvaraRadera
  7. Oh, tänk att man kan va så liten ! Så fin han är ! Det var så roligt att träffa era tjejer igår i gympa hallen.

    Kram, Anna

    SvaraRadera
  8. Så härligt att se att vikten redan har vän! Han är jättefin och ser ut att vara sugen på livet. Håll ut! Många kramar och förböner från oss.

    SvaraRadera
  9. Ojojoj vad lite han är!!!!
    Men vad söt, oj jag önskar att jag kunde få komma och titta på honom, men det är ju lite för långt bort om man säger så =0)
    Jag har längtat efter bilder hela tiden så äntligen!!!
    Nu får ni ta hand om er så jättemycket och jag skänker er lite kramar så här på distans.

    SvaraRadera
  10. Vilka fina ögon!

    Kram Ester

    SvaraRadera
  11. Men vad fin han är! Vilken pigg o klar blick han har. Förstår att han redan nu vet vad han vill. Han kommer nog bli en stark gosse som vet vem han är o vad han vill. Härligt!

    Kram på er alla!
    Matilda

    SvaraRadera
  12. Men hjälpas så liten! Såå fin! Skönt och härligt att allt ändå går bra och att han växer som han ska!
    All styrka och glädje till er, mitt i allt detta!
    Kramar

    SvaraRadera
  13. Åh så liten! Vågar man ens hålla i honom?
    Och tänk att jag har en i magen som är typ så stor. Känns konstigt.

    Tack för bilderna på er skatt!
    Hälsa familjen,
    Lisa

    SvaraRadera
  14. Hej Ida! Detta betyder mycket... Att jag kommenterar bloggen :) Hahaha nä jag bara skoja men att ni har fått en liten prins! Och se på ögonen länge nu, för några sötare ögon har du nog aldrig sett! Inte jag i alla fall :)
    Men får jag lägga ut en bild på han på min blogg? Du kan ju skriva svaret på min blogg :) Många Kramar Johanna

    SvaraRadera
  15. TACK för bilderna! Nu blir det verkligt att ni fått en gosse även för oss... : ) Är han lite lik Markus eller är det bara bilderna? Fin är han i alla fall!!!

    Vi hoppas att nästa inlägg innehåller ett namn eller namnförslag, vi kan gärna delta i en omröstning om så skulle behövas... : )

    Ha det bra!

    Även om du lever i en bubbla är det en unik tid du aldrig får igen!

    Många kramar
    /Stina

    SvaraRadera
  16. galet så liten!!! lille vännen...
    STORA KRAMAR till hela familjen!
    tack för bilderna - underbara.

    SvaraRadera
  17. Vilken sötnos Ida! Åh vilken pärs ni har gått igenom och fortfarande är i!
    Grattiskramar coh ett stort lycka till från mig ialla fall! Kram Ninna
    Ps Synd att du än en gång missar återträffen!

    SvaraRadera
  18. Älskade vänner GRATTIS till Er Prins! Helt otroligt fin liten kille. Kram Rosita

    SvaraRadera