torsdag 23 december 2010

Dubbla rekord!

4 kommentarer:

  1. Denna dag är historisk i dubbel bemärkelse med två nya rekord.
    Filips rekord är att han väger mer idag än han någonsin gjort! Rekordet ligger just nu på 1340 gr, ett rekord som kommer att bli slaget med hästlängder så småningom!
    Mitt rekord är att jag som vuxen promenerat utomhus efter ett uppehåll som varat över en månad. Det var en konstig känsla att komma ut i den kalla (-15) friska luften. Promenaden varade dock bara i fem minuter sen fick jag gå in igen för att inte frysa ihjäl! Väl inne igen så fick jag se något som det var väldigt länge sedan jag sist såg- mina lår var alldeles röda och iskalla :-)

    SvaraRadera
  2. önskar er en RIKTIGT god, underbar o välsignad jul - hela stora familjen Karlsson!
    -puss & kram-

    SvaraRadera
  3. *★ Önskar er en ★* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •
    •。★ Underbart fin julhelg ★ 。* 。
    ° 。 ° ˚* _Π_____*。*˚
    ˚ ˛ •˛•*/______/~\。˚ ˚ ˛
    ˚ ˛ •˛• | 田田|門| ˚Sköt om Er! ♥ ♥

    SvaraRadera
  4. Vi önskar dig Ida och hela din familj en God Jul och Guds välignelse!
    Tänk att ni är välsignade med tre friska vackra barn!

    Tänker på dig min vän!

    Lisa med familj.

    SvaraRadera