fredag 10 december 2010

Fullt pådrag

3 kommentarer:

  1. Helt slut. Inte för att det varit komplicerat för mig utan för att rumskamraten haft fullt pådrag. Det har sprungit läkare, barnmorskor och annan personal i rummet under halva natten. Nu fick den blivande mamman precis gå iväg till förlossningen för att under diverse besvärliga komplikationer få barnet att komma ut...
    Ja ja ligger jag och tänker- det är ju hur lugnt som helst, graviditeten har passerar v. 35.

    Nu är det bara timmar kvar innan familjen kommer! Då ska jag få åka ner i rullstol till lekterapin för att barnen ska få bara barn och leka hur bäst de vill.
    Så mysigt så!

    SvaraRadera
  2. Så är åter ett kärt besök tyvärr förbi...
    Men jag lever på glädjen och ivern som flickorna visade nere på lekterapin. De busade i ett rätt så stort bollhav en lång stund och mellan varven drack de lite vatten när svetten lackade som mest.
    Älskade familj, hur skulle jag klara det här utan er??

    SvaraRadera
  3. Åhh... Vad du är duktig Ida som bara håller ut o håller modet uppe. Det är så kul att veta var ni är o var ni varit o lekt på lekterapin. Det blev ju lite kort samtal sist. Vi får ringas imorn. Förresten... har du möjlighet att se idol? Vem hejar du på? :)

    Kram på dig min älskade vän!
    Matilda

    SvaraRadera