söndag 12 december 2010

Högre bevakning

10 kommentarer:

  1. Mer kritisk läge igen..
    Kraftiga blödningar.
    Förflyttad till förlossningen. Total kontroll med ständig ctg-kurva. Nålar förberedda på båda händerna vid ett eventuellt plötsligt kejsarsnitt. Fastande mage. Blödningshämmande medicin...
    Dessa timmar blir låånga... Men jag tänker hålla ut!
    Inget december-barn tack!

    SvaraRadera
  2. Oh, vad du får kämpa, ja, håll ut!
    Tänker på dej ofta, du finns även i mina drömmar på natten - så konstigt det kan bli.
    Många kramar, Anna F

    SvaraRadera
  3. Håll ut, håll ut, håll ut! Gud är mäktig! Önskar jag kunde göra något för att göra det lättare för dig ! Jo, det kan jag ju- jag ber !
    Kram älskade KÄMPE och en kram till den lilla/lille kämpen i magen också! Vilken tuffing!

    SvaraRadera
  4. Ånej, kniip! Vi ber att barnet ska stanna där det är!
    Såg att fler drömmer om dej, så även jag! :) Häromnatten drömde jag om dej med stor mage i ett par hängselbyxor som satt bakochfram och ena spännet hade lossnat och bara hängde. Sen minns jag inget mer! Haha... jaja, vi tänker på dej och familjen ofta och mycket!
    Stor kram till dej!

    SvaraRadera
  5. Läkarna har precis bestämt sig för att plocka ut barnet...

    Jag snittas om en eller två timmar...

    SvaraRadera
  6. Vi ber för er! Kram Ester och Samuel

    SvaraRadera
  7. Hjälpas! Här har man inte kikat in på ett par timmar och då händer det grejjer!
    Vi håller tummarna att ni mår bra båda två och att allt går bra nu i framtiden!
    H*n lär vara liten, men naggande god! Och är barnet lika envist som sin mor kommer det här gå galant ;)
    Många många kramar från fam. Vaattovaara

    SvaraRadera
  8. Kram till hela familjen! Vi ber och hoppas att allt går bra!
    /Engmans

    SvaraRadera
  9. vi ber!!! kramar Azrangs...

    SvaraRadera
  10. Nu finns ett par bilder att se vid tillfälle =)

    SvaraRadera