tisdag 21 december 2010

Omröstning

13 kommentarer:

  1. Idag väger prinsen 1310 gr och är 39,5 cm lång.
    Det är bara ett problem- vi kan inte kalla honom för prinsen hela livet...
    Just nu är M på besök och vi sitter över en kopp kaffe och funderar på namn.
    I nuläget är det tre namn som vi väljer mellan:

    FILIP - ett namn som funnits med oss sedan T föddes. Är oxå E:s favoritnamn.

    FELIX - ett namn som vi alldeles nyss började tänka på.

    JOHN - ett namn som både farfar och morbror heter men som vi tänker på ändå.

    Vad tycker ni?!!

    SvaraRadera
  2. Jag röstar på Felix om det är dessa tre det står mellan. Det är riktigt fint!

    God jul! Kram Kajsa

    SvaraRadera
  3. Jag röstar också på Felix =) men mest röstar jag på Harry

    SvaraRadera
  4. Filip har du ju pratat om länge,John är oxå fint men det kan ställa till förvirring om vilken John.Alla namn är fina det är ju personen som gör det.Vad passar han bäst att heta,sej alla namn och titta på honom.Lycka till önskar moster.

    SvaraRadera
  5. Jag tycker också att Felix är finast! Det är precis det namnet vi har till vår lille bebis i magen om det blir en pojke. Förresten, nu har vi ett datum för planerat snitt: den 3:e januari. Längtar!
    God jul till hela familjen!
    Kram, Joy

    SvaraRadera
  6. Filip, det passar bra :-D
    men jag har också ett problem,
    när du går in på min blogg så har jag skaffat ett lösenord och användarnamn!
    Användarnamn: 1029
    Lösenord:1029

    God jul och gott nytt år önskar Johanna! :-D

    SvaraRadera
  7. Filip...:)/Azrangs

    SvaraRadera
  8. Jag röstar i så fall på Filip... men Ida.. haru glömt SIXTEN & ESKIL ???? =)
    Jag minns så väl den gången vi pratade om pojknamn och då var du otrooligt förtjust i dessa två.. är de nu förkastade när man väl kommer till verkligheten, hihi =)

    SvaraRadera
  9. Filip eller Philip Karlsson
    John Karlsson
    Felix Karlsson
    Röstar nog på Filip John Karlsson eller John Filip Karlsson.....Filip som tilltals namn i alla fall, håller med moster John kan bli lite förvirrande men Felix är oxå fint men jag tänkte på att Filip var E:s favorit namn. Oj vilket inlägg.. tjorvigt...hahaha Ha det bra kramar / Marran

    SvaraRadera
  10. Filip röstar jag på o Markus röstar på Felix. :-)

    SvaraRadera
  11. TACK till alla som hunnit kommentera detta inlägg.
    Nu har vi bestämt oss. Några av er blir vinnare och några drog en nitlott.
    Däremot så får ni inte veta vad som bestämts föränn i morgon, flickorna måste få veta först.
    God natt

    SvaraRadera
  12. Lite sent ute, men jag tycker absolut Filip.
    Det är jättefint!

    Lisa

    SvaraRadera
  13. En till röst på filip

    / Elina

    SvaraRadera