torsdag 2 december 2010

Ägg...

5 kommentarer:

  1. Missade ett historiskt kliv för E idag..
    Hon ringde upp mig runt lunch och berättade att hon fått knäcka ett ägg alldeles själv hos moster E. Stolt berättade hon att nästan inget skal kom med :-)
    Sen fortsatte lyckoberättelsen med att plättarna skulle bli blåa...
    Det känns så skönt att prata med henne när man hör en lycklig stämma!

    SvaraRadera
  2. Lillgumsan! Skönt att hon har det bra! :)
    Vi gjorde snorpannkakor (grön färg, inte så illa som det låter...) häromdan, Levi var salig!
    Tack för att du skriver så vi får följa dej och ha lite koll på läget!
    Styrka och frid till dej nu!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Jag träffade din stora tjej idag på förskolan.. hon såg så glad ut när hon kom med ett smile på läpparna och frågar om Vilgot har klippt sig, hon tyckte att han blev fin =)
    Kämpa på därborta.. varenda timme är viktig ! Kram

    SvaraRadera
  4. Linnéa är en sån som kläcker ur sig roliga saker och jag tänkte att du kunde få skratta lite!

    Jag till expediten -Min man har är så kräsen (ang. telefoner)
    Linnéa - Ja, men han kan ha ketchup på allt!

    Jag och Linnéa tränade simning i poolen.
    J- Vad du kan!!!
    L- Ja, men jag kan inte floderna i Holland.

    Barnen är såå roliga utan att de själva vet det.

    SvaraRadera
  5. Vilka mysiga kommentarer jag har fått idag :-)
    fredag och fortsatt stabilt läge..
    Trevlig helg alla kära följeslagare!!!

    SvaraRadera