onsdag 22 december 2010

Prins JFK

10 kommentarer:

  1. Foto: med min iPhone.

    FILIP är hans namn!!

    John Filip Karlsson.

    SvaraRadera
  2. Välkommen till världen John Filip Karlsson!!!
    Du är alltid välkommen att hälsa på oss här i Göteborg.
    ps, ta med mammma och pappa oxå. ds

    SvaraRadera
  3. JA!! Det bästa namnet! Jag hade helt klart röstat på Filip om jag bara hade hunnit med omrösningen :-)

    Hoppas allt är bra med er!
    Han är underbart fin och så pigg i ögonen för att vara så liten.

    God jul och gott nytt år!

    /Cissi

    SvaraRadera
  4. Grattis John Filip till ditt fina namn, det blev som storasyster ville, jag tycker oxå att det blev jättefint, du passar att heta Filip. Kramar från moster.

    SvaraRadera
  5. Å va fina namn! Filip blir ju jättebra. Vi har också John som andra namn :) Och stort Grattis till er lille kille! Va söt han är! :) Kram från fam Carlzon

    SvaraRadera
  6. Okej då, så jag drog en nitlott... :-) Men John Filip Karlsson låter verkligen stiligt, och lite internationellt också. Inga problem för engelsktalande att uttala!
    Han är jättejättefin på bilderna. Vilken pigg blick! Ta många bilder och filma honom om ni kan för man glömmer så fort och han kommer väldigt snart ändra utseende ordentligt, allt eftersom han växer och "tjockar på sig". Även ljuden är så speciella för små "premisar". De växer också bort väldigt snart. (Om de inte hade varit födda olika år skulle man kunna tro att han och Alicia var enäggstvillingar! Hon är jättelik Filip på några av våra tidiga bilder.) :-)
    Kram, Joy

    SvaraRadera
  7. tänk jag prickade rätt, men jag hade ju helgarderat oxå..... Sitter hemman nu o har blivt förkyld så det blir att försöka hålla sig borta från Lidmans och Karlssons. Sänder en stor kram till dig genom cyberrymden och hoppas att jag snart får ge dig en IRL.

    SvaraRadera
  8. Hej Ida!

    Vi vill önska dig och resten av familjen en god jul!

    Kram från Susanna och Pär

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Jag tyckte oxå Filip, men han inte rösta, kul!!! Det är ju ett namn ni haft med er och det passar så bra med tjejerna... : )

    En riktigt GOD JUL till er från oss!!!

    Kramar Stina med familj

    SvaraRadera
  10. Vi drog vinstlotten..:) GRATTIS och VÄLKOMMEN prins J. Filip Karlsson

    Guds frid i juletid!

    Kramar Azrangs

    SvaraRadera