fredag 17 december 2010

Lycklig storasyster

4 kommentarer:

  1. Igår kom mormor och E på besök. Det var så mysigt att se hur stolt storasyster var. Hon hjälpte till och pysslade om prinsen. Bland annat så fick hon vara med och sondmata lillebror- det är inte alla femåringar som gjort det.
    Med sig hade E den finaste av presenter. Hon hade med sig en ram som hon målat på dagis innehållande ett foto på dig själv! Nu pryder alstret fönsterbrädan bredvid den stol som jag sitter hela dagarna i och utövar känguruvård på prinsen... Väldigt trevligt.

    Dagarna rullar på, kroppen värker av allt stillasittande och stressen infinner sig om jag reser mig upp och inte sitter och håller prinsen. Men det är smällar man får ta- jag vill inget hellre än att ge honom den bästa vård han kan få!

    SvaraRadera
  2. Du gör säkert allt du kan för denna lilla prins,men du får inte heller glömma bort dej själv, han behöver en pigg mamma länge än. Hör av dej om du vill ha moster besök, kram från din moster.

    SvaraRadera
  3. Ramen som E har gjort har hon gjort på miniklubben, då hon följde med mej dit!
    Idag är det Tomteland på "Nojbruke" kl:16.00 M och tjejerna ska nog dit!!! Ha det så bra och njut av prinsens närhet.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Åh vad mysigt att få en sån fin present av E!! Förstår att både du och hon njöt av besöket. :-)

    Jag måste instämma i din mosters visa ord. Du får inte glömma bort att ta hand om dig själv mitt i allt som händer. På så sätt gör du samtidigt det bästa för lille prinsen oxå för då orkar du med mkt mer i längden.
    Ber om styrka till er alla och att lillprinsen ska växa på sig och må bra. Blir kul att få se bilder på underverket när han vuxit på sig lite. :-)

    Stor kram!

    SvaraRadera