onsdag 15 december 2010

Glömmer aldrig

4 kommentarer:

  1. Igår kväll fick jag uppleva ett magiskt ögonblick med prinsen!
    Han låg i kuvösen och tryckte sin kind mot min hand. I handen min höll jag hans lilla hand så ömt jag kunde.
    Och då hände det... Sköterskan plockade bort sepappen från prinsen lilla ansikte för några korta sekunder och prinsen öppnade ena ögat och tittade på mig!
    Det var magiskt. Moderskänslorna slog i taket. Tiden stod stilla. Prinsen tog mitt hjärta...

    SvaraRadera
  2. Åh! Grattis till er lilla gosse. Ni är värda allt gott.
    Kom att tänka på en sång som jag gärna skickar med med CeCe Winans -

    His strength is perfect when our strength is gone
    He'll carry us when we can't carry on
    Raised in his power the weak becomes strong
    His strength is perfect!

    Må så gott och hälsa gänget.
    Från hela familjen Widmark

    SvaraRadera
  3. Så fantastiskt! Tänk den dagen vi får träffa denna lilla skapelse. Har har väl förmodligen blivit nga kilo större då, men kommer fortfarande vara liten!

    SvaraRadera