torsdag 29 april 2010

Huvudstaden


Den här bilden tog jag på T på min födelsedag i februari 2009. Lillan var 8,5 månader gammal och tog det rätt lugnt i livet. Så här lite drygt ett år senare har det hunnit hända extremt mycket på alla fronter. Vem kunde till exempel tro att hon skulle börja gå på riktigt här i Indien?
Till min födelsedag det här året fick jag endel pengar insatta på mitt konto. Och till alla er som gav mig en present kan jag meddela att pengarna gått till en resa till Delhi! Nu i helgen ska nämligen jag och två väninnor åka iväg till storstan och kolla in alla typiska marknader som den staden är känd för. I morgon kl 11 lämnar jag min söta familj för att inte få se dem innan söndag kväll igen- känns spännande och pirrigt.
Trevlig helg!!

2 kommentarer:

  1. Hoppas att ni får det riktigt trevligt och får ett litet avbrott i vardagen. Det behöver man för att orka med! Kram Mimmi

    SvaraRadera