torsdag 15 april 2010

Syster-yster!


Jag har världens bästa storasyster! Sorry att jag inte uppmärksammade din stora dag i början av månaden. Inget mail, inget skypande, inget sms- nothing helt enkelt. Tänkte att det var bäst att gottgöra detta genom att tillägna ett helt blogg-inlägg bara till dig ;-)
Det läskiga med att du fyllt år och närmar dig smärtgränsen 40 snart är att jag sakta men säkert kommer efter. Var tog alla åren vägen?
Hur som helst är du en väldigt skön tjej som jag är glad över att få ta del av :-) Ska bli kul att träffas lite mer framöver... Lots of love.
DU som känner min syster kan väl skriva något gulligt till hennes ära under kommentarsfältet!

9 kommentarer:

  1. Självklart vill jag delta i ett gottgörande sorryförattjagglömtdinfödelsedag inlägg ;)
    Grattis Kusin!!!
    Kram Magda

    SvaraRadera
  2. Jag känner dig tyvärr inte alls, men jag deltar gärna i grattandet så här i efterhand!!!!
    Stort GRATTIS önskar vi här ifrån Göteborg.....

    SvaraRadera
  3. Öh...öh Ha den äran dumsnut! Jag menar stort grattis för att du har fyllt år i år också. Mycke glädje önskas från undertecknad

    SvaraRadera
  4. Wow, vilken grymt snygg storasyster du har!

    SvaraRadera
  5. Men alltså tack så mycket, vilken ära att få bli tillägnad ett blogginlägg;)) Tack så mycket, nästa år så får ni komma på kalas!! Kram Linda

    SvaraRadera
  6. jag vill också vara med och fira världens bästa Linda:)

    Och passa på att tacka för att vi får följa eran tid i Indien genom er jättefina blogg.
    kul också att vi ska få se er i Jävre framöver!

    Johanna O

    SvaraRadera
  7. Och här kommer ett grattis till Linda från mig också, du blir bara snyggare och snyggare med åren! :) Kram Anna

    SvaraRadera
  8. ....kan tänka mej att hon är världens bästa storasyster eftersom att hon är en av världens bästa kusiner. Grattis i efterskott än en gång!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  9. Grattis till Världens bästa Linda!

    Och tusen tack än en gång för barnvakten i höstas. :)

    Kram Matilda

    SvaraRadera