fredag 23 april 2010

En svart liten prick


Ser du den svarta lilla pricken under min stortå? Det är en vårta som jag håller på att massakera. Har klippt bort den två gånger och målar med nagellack på den, men icke- den är väldigt hårdnackad. Det märkliga är att både M och E också har var sin vårta under foten! Det är bara T som lever i frihet...
Detta inlägg är i närheten av navelskåderi, men visst är det lite komiskt att vi har var sin!

By the way- Jag var med i en bilolycka idag. Taxibilen körde rakt in i sidan på en personbil. Vår bil klarade sig men den andra bilen fick hela framdörren intryckt. Inga personskador. Denna gången var det inte min chaufförs fel att vi krockade så efter att föraren skrikit några fula ord åt den andra bilen så kunde vi lugnt köra vidare... Men visst var det lite otäckt, en krock är inte att leka med...

1 kommentar:

  1. Hej! Det är nog inte så konstigt att ni har fotvårtor för det är smittsamt.Huset vi pratade om igår är inte till salu än i alla fall.Dom hör av sig när det blir aktuellt. Nu skall jag jobba i helgen efter 7 dagars skön ledighet.Trevlig helg önskar vi er/M-M o M-F

    SvaraRadera