torsdag 22 april 2010

Shoooooping!




Idag åkte vi till ett nytt shoppingmall som vi inte varit på innan. Väl på plats så visade det sig att det bara fanns en enda butik, men det var en bra en- Westside, en av mina favoritbutiker här borta. Vi njöt av att få gå omkring i ac:n efter den toksvettiga taxifärden och hittade en hel del där inne i butiken. Jag köpte mig denna fantastiska väska som jag sparar för att använda i sommar-Sverige (vill inte att den ska hinna bli svart innan vi kommer dit..). Även denna sommarkjol och två matchande, ett gult och ett rosa, linnen fyndade jag idag!
SÅ roligt!!

5 kommentarer:

  1. Vilken härligt blommig kjol, fin./Petra

    SvaraRadera
  2. Köpte du linnena oxå? Det missade ja... kul! Fint blev det iallafall! :)
    Hoppas ni fick en mysig kväll oxå, det fick vi! Ses imorn! Kram

    SvaraRadera
  3. Hej I!
    Jag ångrar såå att jag inte köpte mer där borta. Nu i efterhand så hade jag mycket väl fått plats med ett par vita Converse. Träarmband, snygga halsband i mängder, lite mer scarfs. jo, en sån där träburk som du köpte (den runda) i brunt. Och så är det så synd att de Indiska fötterna är så små, för alla dessa vackra Flipflops som fanns.
    Nu börjar man fatta att ni snart kommer hem, har ni bokat en kontainer eller?
    (Då kan jag skicka en inköpslista, hihihi)
    Kram på er!!

    SvaraRadera
  4. GOASTE JENNY!
    Vi skulle verkligen ha haft en container... men icke. Vi får kämpa på med våra väskor och trycka in så mycket det går och sen har vi faktiskt fått skicka hem lite saker med andra!

    Man fattar nog inte så billigt det är att handla saker här borta jämförelsevis.
    Kommer nog att få värsta chocken i Sverige.

    Jag ska till Delhi nästa helg på lite marknadsshopping!!! Där är allt ännu billigare :-) Man kan hitta klänningar för 15 kr/st... Får se om det finns något som passar!
    Vill du följa med?!!

    Kramar i mängder underbara ni,
    och tack för alla trofasta kommentarer!

    SvaraRadera
  5. JAAAAGGG KOMMMMMMMER!!!!

    SvaraRadera