söndag 14 februari 2010

THE LEELA


















THE LEELA var ett superfint hotell! Att få bli bjuden på födelsedagsmiddag där var en stor ära! Vi njöt allihop maximalt! Luften bjöd på en ljummen vind ifrån havet, solen gnistrade på vågorna och hotellet glänste i sin skönhet. Där fanns en pool vars vatten såg ut att smälta samman med horisonten, något utöver det vanliga. Jag njöt utav en jättegod oxfilé som la sig som ett smäck i magen. Mitt i allt detta härliga så tog mitt kamerabatteri slut. Vilket för min del var ganska bra, då kunde jag inte annat än att bara koppla av och insupa allt det sköna. E tyckte däremot att det var förfärligt att jag inte kunde ta några bilder på det coola husbandet som spelade senare på kvällen. I protest plockade hon fram penna och papper och ritade av en av musikerna! Det här ställer glömmer jag aldrig.

2 kommentarer:

  1. Härligt att se att ni får njuta också på resan men jag undrar pallade din mage för oxfile efter allt ris och annan lätt mat? Här har vi -12 gr och sol med gnistrane vit snö. Ha en skön ALLA HJÄRTANS DAG! Vi älskar er, kram från mormor o morfar.

    SvaraRadera
  2. Mormor o morfar: magen pallade bra! vi har fått ko-kött ca 1ggr/mån... måste träna magen inför alla kommande älgstekar! Mimmi ska ha en stek i frysen som ligger och väntar enligt rykten som går :-)
    STOR KRAM PÅ HJÄRT-DAGEN, det finns inga föräldrar som mina!!!

    SvaraRadera