tisdag 11 januari 2011

Två systrar söta

2 kommentarer:

  1. Den här bilden tog jag på tjejerna i början av december. Jag hade precis fått komma upp till Sunderbyns sjukhus efter att jag varit ner till Akademiska sjukhuset i Uppsala några veckor. Längtan efter att få ses var enorm. Kommer ihåg att jag upplevde att T vuxit och blivit en stor tjej...
    I morgon ska jag åka hem efter lunch på en kort permis!
    Har bokat tid för färgning och klippning av mitt hår. Äntligen får jag säga! Behovet var stort redan i november men vad ska man göra när man fått liv att hålla sig inom sjukhusväggarna så länge. Men nu äntligen ska dagen komma när jag slipper se mig själv i spegeln och få panik över att se det enorma behovet.
    Morgondagen kommer oxå bestå av massa mys med min familj! Antar att tjejerna är med mig redan på salongen!

    F är kanske lite stabilare idag. Tror att maskinerna har plingat lite mindre. Måste oxå skriva om F vackra siffror ( ni som känner mig väl vet vad jag syftar på). Dagens vikt: 1880 gr. Dagens längd: 43,5 cm

    SvaraRadera
  2. Oh, tänk om det varit 1888 gr! Då hade väl lyckan varit ÄNNU större! ;)

    Så skönt för dej att få åka hem till resten av familjen lite, T ser verkligen större ut! Njut av tiden! :)

    Såg att budgivningen börjat, spännande! Nu hoppas vi på stoorvinst! :)

    Kramar på er!

    SvaraRadera