söndag 23 januari 2011

Tror att poletten håller på att trilla ner..

1 kommentar:

  1. Sakta men säkert börjar jag nu få in att vi faktiskt har fått en bäbis! Ska det ta så lång tid? Ja tydligen.
    Sitter och håller prinsen i min famn (otippat va!) och har för första gången en vanlig tröja på mig. Vanligtvis är det hud mot hud som gäller, vilket är väldigt viktigt för vår lille vän- ja viktigt för alla spädbarn...
    Men idag råkar min morgonrock vara i tvättmaskinen och det bara blev så att jag tog upp honom ändå trots att mina vanliga kläder är på. Detta hjälpte nog till att ge mig känslan av att ha en stor bäbis i famnen. En bäbis som är stor nog att klara av hur många pussar som helst utan att bli störd av det och börja plinga i maskinen.
    Jag fullkomligt ÄLSKAR spädbarn. Och tänk, jag gick som gåva ett litet spädbarn som är liten så pass länge att jag både hinner fatta att jag fått ett barn och hinner njuta av det innan denna mysiga tid är förbi...

    SvaraRadera