torsdag 6 januari 2011

Det är julafton idag!


10 kommentarer:

  1. Det är precis som julafton var när jag var liten. Idag är jag pirrig, jätteglad , fylld av förväntan och orkar inte vänta länge till... Om några timmar kommer M E och T hit till oss!!! De ska till och med sova över två nätter.
    För första gången ska vi nu få vara tillsammans hela familjen!!
    Väntar med nyfikenhet på att få se tjejernas miner när de möter prins F. Han har jobbat lite extra inför detta möte, dagens vikt är 1702 gr!

    Var rädd om din familj och dina vänner!!!
    Låt dem få höra så mycket du tycker om dem...

    SvaraRadera
  2. Åhh... Vad spännande! Tänk... hela familjen för första gången. Wow! Ta väl hand om er nu o NJUT!!!

    Ni gör det sååå bra. Tur att det bara är för en tid.
    Hälsa hela familjen. Vi saknar er!

    Fam. Edvinsson

    SvaraRadera
  3. ... alltså jag mena.. tur att sjukhusvistelsen bara är för en tid. Att få va hela familjen är sannerligen inte för en tid utan för alltid! :)

    Kram Matilda

    SvaraRadera
  4. Jag förstod det mattan! (står du ut med titeln?)
    Du är underbar!
    Hoppas helgen blir riktigt rolig och att du får bli helt frisk!
    Hälsa dina grabbar

    SvaraRadera
  5. Så kul att få se bilder på lillen, han är så söt!
    Hälsa alla de dina och ha nu roligt... : )
    Filip kommer säkert känna igen tjejernas röster och ljud och kommer nog njuta oerhört av att få ha dem hos sig också, det är nog så att han saknar dem lika mycket som du...

    Kram Kram

    SvaraRadera
  6. Heja F snart är du uppe i hela 2kg.... Vad mysigt att få ha hela fam samlad ett tag. Njut, njut, njut av din härliga fam.

    Du har väl hört att jag överger er som granne snart.

    SvaraRadera
  7. Så kul för er alla!

    Jag pratade en stund med Anki idag och hon undrade hur det går för er.
    Hon hälsade också särskilt till dig Ida.

    Kram till hela familjen!
    Lisa

    SvaraRadera
  8. Härligt Ida!! Så underbart det måste kännas! Ni finns ständigt i mina tankar. Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Nu är det två minuter sedan jag och F sa hej då till de våra..
    Och vet ni, det gick över förväntan. Jag är inte helt förkrossad över att de åkt iväg igen. Istället är jag alldeles uppfylld av glädje över alla timmar vi fått vara med varann och så vet jag att vi ses snart igen!!!
    Jag kan fortfarande känna känslan från alla mjuka kramar jag fick när de åkte...

    Familjen- jag älskar er alla så oerhört!!!

    SvaraRadera
  10. Skönt höra att ni haft det mysigt, hoppas bara att det finns kramar kvar åt mormor.
    Kram från mamma.

    SvaraRadera