torsdag 27 januari 2011

2500gr

3 kommentarer:

  1. Vad ska man säga, 2,5 kg visade vågen i morse :)
    Nu går det framåt med stora steg! Jag hör sköterskorna säga att en hemfärd börjar närma sig... Det känns overkligt och lite läskigt. Kan det verkligen vara så att vi bara har nån vecka kvar här nu?!
    Jag har bott på sjukhus i tio veckor nu. Det är galet länge!

    Igår åkte jag och moster in till Luleå en sväng för lite shopping och god lunch! Vilken lycka att få komma ut och se något annat. Vi tittade efter barnkläder och mina ögon hamnade på tjejkläder hela tiden. Har inte riktigt vant mig än att det är pojkbäbis kläder som gäller nu. Så kul! Inser oxå, vad andra mammor fattat för länge sen, att det finns så litet utbud när man inte kan titta efter kjolar, tights och klänningar längre...
    F fick ett blåvit randigt set från Polarn av sin snälla gammelmoster! Det blir så kul att få börja ha kläder på honom! Det var bara strl 50 men såg ändå så stort ut när jag höll byxorna mot hans smala ben :) Men snart så!

    SvaraRadera
  2. Tänk att snart är ni en hel familj som är hemma tillsammans igen, då kommer du äntligen ur bubblan... och dina flickor kommer nog inte släppa dig i fösta taget, konkuransen blir nog hård, med tre som alla vill ha mamma...

    Kram

    SvaraRadera
  3. Åhh va kul! Längtar tills ni kommer hem så vi kan ses igen *kram /kusin Cissi

    SvaraRadera