fredag 14 januari 2011

Lätt lättare lättast

4 kommentarer:

  1. Jag är så glad idag! Det känns som att det börjar bli lite medvind i seglet på många områden!

    F har en kanondag. Har till och med varit helt utan syrgas en liten stund. Har även fått göra ett första syntest vilket visade att ögonen utvecklas som de ska.
    Nu är F inne på sin andra dag av typen "lättare" dagar vilket gör att jag kan slappna av mycket mer. Så skönt.

    Stegade utanför sjukhusets väggar på en kortare promenad nyss (hoppas du läser detta moster!). Det var skönt att få lite solljus och frisk luft i ansiktet! Däremot så var det antingen en stor chock eller bara väldigt kallt (troligtvis det senare) för mina knallröda lår som bara var klädda med ett par tights.

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Så bra att allt börjar ordna sej med lilla F,du ska se att snaaart är ni hemma.Det är ju klart att du känner dej glad fin i håret och en stärkande promenad det gör susen. Men lilla Ida vad har jag sagt det finns ju täckbyxor.Ha en bra helg så kanske vi ses till veckan om du vill.Kram från moster

    SvaraRadera
  3. Täckisar, jag vet. Problemet är bara att jag måste köpa ett par innan jag kan få hit dem...
    Kom jättegärna hit en dag!!

    SvaraRadera
  4. Så skönt att höra att du är glad!
    Och att det går så bra med prinsen.

    Önskar er en trevlig helg!
    Lisa

    SvaraRadera