måndag 3 januari 2011

Med dunder och brak...

2 kommentarer:

  1. Igår fyllde F tre veckor! Pappa var här tillsammans med oss och vi firade samtidigt det nya året med lite rester från andras nyårsmat. M sov över hos oss lör- sön så vi myste rejält. F har även passat på att med dunder och brak slå nya höjder på viktkurvan- 1624 gr!

    Vår familjesituation är som jag nämnt tidigare långt ifrån optimal. M berättade i helgen för mig vad vår äldsta dotter sagt angående att vi är boende på olika håll;
    "Det känns som att mamma är död."
    Så fruktansvärt.
    Snart ska jag ta permis och åka hem en dag. Flickorna måste få se att jag lever. Att jag lever för dem.

    SvaraRadera
  2. Så jobbigt att höra för dig, men en tröst är att barn klarar av mycket och era barn har ju så mycket trygghet runt omkring sig om än det här inte är en optimal situation så tror jag att de klarar av det bra! V ber för er! Ber att lille Filip ska växa snabbt...

    Kram Ester m fam

    SvaraRadera