måndag 17 januari 2011

Tårarna kommer ibland

4 kommentarer:

  1. Lördag kväll gjorde jag ett bus. Liftade hem med min systers familj som hade vägarna förbi och överraskade de mina där hemma! Hela gårdagen sa min tvååring;
    "mamma, du kom hem."

    I morse var det åter dax att resa tillbaka till F och rummet på sjukhuset. Familjen stannade med oss hela dagen...
    Ikväll var avskedet lite besvärligare än det brukar vara för flickorna. Många tårar och mycke känslor.

    Det känns som om allt jag skriver om på bloggen just nu handlar om möten och avsked, blandat med F:s viktkurva och hälsa.
    Du som tycker att det är trist läsning får tycka det. Vårt liv består av detta just nu och jag skriver mina minnen för att själv kunna sortera vad som händer.
    Du som tycker att det är intressant att hänga med får göra det. Jag blir glad över dina besök på sidan och dina kommentarer!

    För övrigt är budgivningen över för vårt Storvretahus och denna vecka betalas handpenningen in. Snart är det kapitlet historia!

    SvaraRadera
  2. Hanna Westerbergtisdag, januari 18, 2011

    Hej Ida!

    Läser hur det går för er här ibland.. Vilken resa! Man klarar mer än man tror! Men så har vi ju hjälp och tröst från ovan!
    Och stort grattis till husförsäljningen! =)

    styrkekramar

    SvaraRadera
  3. Härligt att ni äntligen får huset sålt, då är har ni det mindre att tänka på :) Jag kommenterar inte så ofta, men hoppas att du vet att vi ändå läser allt och ni finns med oss i våra böner jämt! Stor bamsekram från oss! Lundgrens

    SvaraRadera