måndag 11 januari 2010

Sjörövar-fabbe


Det finns bra dagar och så finns det jättebra dagar. Idag är det en jättebra dag. Vi är hemma (som vanligt) och gör inget märkvärdigt. Men vi njuter av gemenskapen och livet. Solen skiner ute (som vanligt) och det kan beskrivas med som en skön vårdag brukar kännas i Sverige. Vi njöt av tacopaj till lunch, jag lagade pajen och E skar gurkan. Just nu tränar E på en farlig sjörövardans :-) Hon har designat den viktiga svarta lappen för ögat alldeles själv och nu väntar hon på att jag ska agera kameraman. Sjörövar-fabbe farfars far...

2 kommentarer:

  1. E är det roligt i Indien? Du får ringa mig när du vill. För du är min bästa vän. Du får komma och hälsa på mig när du vill, typ på Måndag. När du vill. Men det går inte när du är i Indien, utan det får bli när du kommer hem igen. Härlig vår härlig sommar. Jag älskar dig, jag kommer snart och hälsar på dig. Kram och puck Algot

    SvaraRadera
  2. Algot: Jag kommer snart till dig Algot. Jag älskar dig Algot. Ja det är roligt i Indien Algot. Det är att leka med mycket kompisar och vara i lekparken och snart ska vi få bada i poolen. Kram puss. /E

    SvaraRadera