söndag 24 januari 2010

Finklädda








Det är alltid lika stressigt på morgonen när man ska iväg på bröllop. Denna morgon var det lite extra spännande. Vi skulle passa in i den indiska stilen som innebär att- more is more! Jag bar västerländska kläder (har bara vardagskläder som är indiska) men försökte att ta på mig så mycket extra-detaljer som det bara fick plats. E och T var sådana skönheter, iklädda indiskt glitter och glamour. M hade det enklast, på med en skjorta och sen var allt fixat- snygg som alltid!

7 kommentarer:

  1. Åhh så fina ni är!
    Vi var också på bröllop i helgen. Jag & Joel var värdpar. Trevligt var det och Magda hade gjort mig såååå fin i håret...

    SvaraRadera
  2. Fina familjen! Semesterskägget verkar vara där för att stanna, eller? ;)

    SvaraRadera
  3. Så fina! E och T verkar anamat det där med att visa magen;-) Det var gulligt tycker jag. I dag träffade jag fam B. Så konstigt det kändes, nästan overkligt!
    Stor kram Mimmi
    (Förlåt att jag svikit bloggen nga dagar, är tillbaka nu)

    SvaraRadera
  4. Vad fina ni är! Vad spännande med indiskt bröllop, hoppas att det kommer bilder från festligehterna också!

    SvaraRadera
  5. Ojdå, nu ser jag att jag ju missat inlägget med bild på självaste bruden. Det är så vackert med alla färger och underbara tyger!

    SvaraRadera
  6. Vilket vackert par ni är!
    Grattis till moster förresten...

    SvaraRadera
  7. Hej Ida!
    Jag tänkte på hur ofta du skriver om vackra människor.. och på denna resa har de indiska folket fått mycket uppmärksamhet i era ögon.

    Därför vill jag bara säga ni också är otroligt vackra människor och som tur är har jag privilegiet att veta att ni är vackra både på utsidan och insidan ;)

    Kramar till er alla!!

    SvaraRadera