tisdag 12 oktober 2010

Vår stora tjej!


.
I morse på förskolan så tog en fotograf porträtt på alla barn. En halvtimme senare så gick jag in på deras hemsida och fick se fotografiet på vår dotter! Tala om att tekniken gått framåt. När jag tog skolfoto så minns jag känslan och spänningen av att vänta på att bilderna skulle dimpa ner i postlådan så att man skulle kunna få se dem...
Hon blev så söt på fotot min dotter (så klart!) och vad som slår mig är att hon ser så gammal ut. Plötsligt börjar man få stora barn som klarar det mesta själv, det är en häftig känsla. Och tur är väl det att de klarar det mesta själv när tiden går- det vore ju jobbigt om alla ens barn vore spädbarn samtidigt så att säga...

3 kommentarer:

  1. Så söt hon är stora tjejen!

    Kram Matilda

    SvaraRadera
  2. Nej men Ida!!! Vad roligt att hitta din blogg. Åh så stor hon är lilla gumman!
    kram på er allihop från Pauline Widmark.

    SvaraRadera