lördag 30 oktober 2010

Sveriges bästa fynd


Foto: Med min iphone.
.
Sveriges bästa fynd- så löd banderollerna runt omkring den stora Arcushallen i Luleå. Redan i morse så satte jag mig i min systers bil för att åka till en väldigt stor och populär loppis i storstan. Och att den var poppulär blev väldigt tydligt när vi närmade oss Arcushallen. Det var bilkö fram till parkeringsplatserna, människokö in i hallen och sen fullt av köande människor som ville tränga sig fram till loppisborden! Oj så kul det var!
Jag gjorde några riktigt fina fynd... kan visa bilder senare.

3 kommentarer:

  1. Det ska bli spännande se vilka fynd du gjorde - jag längtar efter bilder!! :)

    SvaraRadera
  2. vad roligt! ja, bilder vill vi se!

    SvaraRadera
  3. Nu är det 2014 och vi ska åka dit första gången, leta lite bilder därifrån och hittade dej,tacksåmycket...

    SvaraRadera