måndag 25 oktober 2010

Sista dagen






Foto: Med min iphone.
.
Nu har farmor och farfar åkt tillbaka till Uppsala igen. Det kändes som om det blev lite hastigt och lustigt på något vis... Vi hann precis fatta att de var här och nu så är de borta igen. Idag fick stortjejen baka bullar med farmor som vi övriga fick njuta av efter lunchen!!
Sista timmarna innan de skulle resa så gjorde vi en liten bilfärd genom skogarna här runt omkring. Vi stannade till vid degersjön. Min tanke var att farfar skulle få ro ut mitt på sjön med en av båtarna. Men det var inte så lätt att genomföra när isen redan börjat växa på sjön och båtarna redan var upptagna för säsongen. Jag har nog inte fattat att vintern håller på att göra sitt intågande. Förra vintern hade jag ju ingen snö :-)

2 kommentarer:

  1. Degersjön är allt ett fint ställe.. det är så nära men ändå så avsides..och alldeles tyst!

    Tänkte bara höra Ida hur ni gör, om ni har eller ska fota era sötingar hos någon fotograf.. annars tänkte jag erbjuda dig att du kan fota dom själv men hemma hos mig men lite blixtar och så.. tänkte bara att jag skulle vilja bidra med att hålla ner ekonomiutgifterna helst så här innan jul =)

    Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Magda: Det skulle vara kul att fota lite, om än bara för skoj skull! Jag vill bara vänta in att de fula små prickarna ska flyga sin kos!! Sen kommer vi gärna!

    SvaraRadera