fredag 22 oktober 2010

Designprinsen


Foto: Med min iphone.
.
Jag har svärföräldrar som vet vad jag gillar!
I somras besökte vi Stockholm en dag och så även Waldermars udde. Där inne på museét hittade jag en bok som jag fastnade för; Designprinsen Sigvard Bernadotte. Åh, vad jag önskat att jag kunnat köpa med den hem, fast den var lite för dyr...
Vad tror ni att mina svärföräldrar hade köpt med sig när de kom upp på besök?!
The Book!!!
Jag har suttit och myst i soffan på förmiddagen och gottat mig med härliga bilder och intressanta texter ur boken. Nu är jag sugen på att göra något Bernadotte-fynd i någon av stans seconhand affärer...

2 kommentarer:

  1. Ingen dum gåva det där! Den tittar jag gärna i någon gång... :)

    Vi vill mer än gärna träffa er snart! Vi måste ju lägga upp en strategi hur vi ska orka renovera "huset"?? Hälsa och gratta Markus från oss och ge honom en stor kram!

    SvaraRadera
  2. Hejsan, va me i min blogg tävling på min blogg ;)
    Glöm inte att sprida så att alla som tkr om din
    blogg kan rösta på dig ;)

    SvaraRadera