torsdag 21 oktober 2010

38 år fast bara 24 semlor


Foto: Med min iphone.
.
Ikväll laddade vi hela kylskåpet fullt med semlor!
Maken fyller hela 38 år idag (- hjälpas!). Med risk för att låta som en gammal tant tänker jag tillbaka på hans 30-års fest som vi firade med ett pensionärs-tema...
Det är väldigt stort att få åldras tillsammans med någon annan människa. År efter år så skapar vi en gemensam historia som vi kan minnas och glädjas åt tillsammans. Jag är SÅ tacksam över den lycka som jag fått- min man! Det kan inte finnas någon bättre att få leva tillsammans med! Det som ligger allra djupast i mitt hjärta, finns oxå i hans hjärta och det gör livet så mycket lättare.
.
Stort grattis älskling och tack för att just jag får dela denna födelsedag med dig.

2 kommentarer:

  1. Stort grattis Markus! Minns förra årets födelsedagsfest med mat från Shiraz. Synd att man missar årets fest, ni kanske kan DHL:a ner en semla eller två:) /Familjen i värmen

    SvaraRadera
  2. Det vore ju någonting att skicka ner ett par semlor till fettis dagen. Ännu roligare att dyka upp i egen hög person. Vi käkade på Indian kitchen i somras. Det va ett skämt jämfört med Shiraz.

    SvaraRadera