fredag 29 oktober 2010

Middag och chokladfondue


Foto: Med min iphone.
.
På eftermiddagen har vi varit och kollat på ett hus i byn- alltid lika kul att kolla på hus. Nu ska vi bara få vårt eget sålt så att vi kan köpa ett oxå :-)
Efter husvisningen åkte vi hem till min storasysters familj och blev bjudna på middag! Nästan alla barnen hjälpte till som kockar och "skalare". Jag tycker att det är så mysigt när barnen är med och fixar i köket. Till middag så bjöds det på en bambistek och klyftpotatis med en gräddsås. Sen så myste vi med att doppa fruktbitar i chokladfondue- vilken höjdare! Har faktiskt inte provat det innan, men det var definitivt inte den sista gången som jag gjorde det. Bananbitar i den smälta chokladen....mmm... jag säger då det!
TREVLIG HELG kära vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar