fredag 1 oktober 2010

En plats utöver det vanliga







.
Det finns en plats i Jävre som är något utöver det vanliga (här protesterar nog endel läsare som anser att det finns många platser som är utöver det vanliga i Jävre- var inte oroliga, jag håller med.)
När man åker till Jävre fyr och båthamn så har man hamnat rätt! Jag och barnen njöt av den varma solen och alla fina höstfärger vid denna plats igår...
Minstingen protesterade med allt vad hon hade när jag efter en stund sa att det var tid att åka hem. Efter många misslyckade lockelser så fick jag helt enkelt "bända" ner lillan i bilstolen så att vi kunde.
Vi åkte hem med mitt löfte om att snart komma dit igen- fast med pappa och en fikakorg oxå...

2 kommentarer:

  1. Fina höstbilder! Det ser ljuvligt ut!!!

    SvaraRadera
  2. Vackert! Otroligt vackert. Du är så duktig på att fånga det vackra på bild.

    Saknar er!
    Ses snart!
    Kram Matilda

    SvaraRadera