lördag 27 mars 2010

Revlon




Nya läppstift av märket Revlon.
Detta efter att jag plötsligt fått ett infall att köpa ett rött läppstift. Det var så mysigt, jag stod där vid sminkdisken och blev hjälpt utav två indiska expediter. Affären slutade med ett inköp av ett rött Revlon nr 106 Velvet Ruby läppstift, en matchande läppenna och ett rouge. Som tack för att jag handlat så mycket (till en summa av knappt 200kr!) fick jag ett till läppstift på köpet, ett brunt Revlon nr 370 Gorgeous Nude- inte illa!
Mina döttrar var inte sena med att vilja prova. Dock fastnade färgen bara på den stora tjejen som inte hade så blöta läppar...
Ikväll har det stormat rejält i palmerna utanför vårt vardagsrumsfönster, regnet öste ner och blixten lyste högt i skyn. Rätt så mysigst faktiskt att få uppleva något annat än extrem hetta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar