tisdag 30 mars 2010

Niccos Park












När jag växte upp hade vi en hund som hette Nicko...
Idag besökte vi en park som hette Niccos Park, som inte alls hade något med hundar att göra men ändå. Det var varmt och svettigt men vi hade en härlig eftermiddag med mycket gemenskap. Vi träffade så många fina indiska barn! E fick tre stycken egna kompisar som hon lekte och skrattade med. Barn är så sköna, det krävs inte så mycket för att bli vän med någon annan! T blev också rejält ompysslad- som vanligt.

1 kommentar:

  1. Ohh vad härligt det ser ut. Jag kan känna värmen och "dofterna", ljudet och allt därtill. Jag förstår att T blev ompysslad,
    -ho är la för go ena.
    Vilken underbar bild på M o E.
    Eftersom det inte blir något Liseberg med oss i år så får ni passa på att åka där nere. (jag måste erkänna, jag hade hellre kommit till er)
    Liseberg kan vi ta ett annat år.
    Saknar er och Indien jättemycket.

    SvaraRadera