tisdag 16 mars 2010

Ballonger








Att det kan vara så kul med ballonger! I det stora paketet som kom med posten igår fanns det ett flertal ballonger. Två stycken ballonger blåste vi upp på en gång, resten sparar vi till E:s födelsedag. Det var en fröjd att se glädjen hos barnen över dessa uppblåsta ballonger. Så de dansade och busade runt! Kommer aldrig att glömma T:s reaktion när jag blåste upp dem- hon tog några steg bakåt för att stå på säkert avstånd, det fanns ett stort leende på hennes läppar och i ögonen lyste en fascination över att se ballongerna växa. Lilla gumman har inte stött på så många ballonger förut i sitt liv...

6 kommentarer:

  1. Oj så härligt att se! Små (men betydelsefulla) saker roar dom små. Underbara bilder. Du är så fantastisk på att fånga ögonblicken. Vackra bilder!

    Kram Matilda

    SvaraRadera
  2. Ohh!!! vad kul med ballonger.
    Mina tjejer älskar ballonger. A och min far har en grej som bara dom gör och det är att måla på ballongerna, tex gubbar och blommor osv.
    Det kan ni göra när kalaset är slut. Alla får måla sin egna ballong, vilken fest!!

    SvaraRadera
  3. Hej igen...

    På tal om flyget från gbg till luleå så ligger priserna rätt hyffsat om man bokar i tid typ ett halvår innan... :) 799:- per väg o person. Hyffsat o hyffsat... men det är värt att inte behöva byta...

    Jag är såå nyfiken på var ni vill bo o allt...
    Kan vi skypa nån dag? Robet kommer hem idag o vi åker till småland på tors. men ska försöka vara inloggad så du kan ringa när du har tid.
    Love You!
    Kram Matilda

    SvaraRadera
  4. Mattan: Jag skypar gärna! Jobbar idag och sen ska vi iväg på ett kalas... försöker ringa sen ikväll om det inte blir för sent och jag är helt slut. Annars provar jag i morgon!! LOOOVE YOU TOOO!

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  6. Redigerad version från Josefine Azrang:
    åååhhh... I, du är fantastiskt duktig på att fånga riktigt bra bilder...:-) tack för du delar med dig.. det ger mig alltid ett leende på läpparna att få se dom "små"... G F!
    Kramar Josefine Azrang

    SvaraRadera