måndag 12 oktober 2009

One of the best!








Anokhi är en liten tygaffär nere i centrum med stort innehåll. Man kan själv välja vilket mönster man vill ha, i vilken färg och på vilket tyg, sen syr de upp allting åt en! Därifrån har vi beställt gardiner, kuddfodral, en duk samt ett överkast till vårt hem. Ser fram emot att få hänga upp allting. Just nu är det mycket byggdamm hemma pga ac-killarnas frammarsch i betongen men så fort de avslutat sitt arbete så ska det städas och pyntas!
Jag smörade lite för butiksägarinnan och fick igenom mitt önskemål att få besöka deras fabrik! Hon ville bara städa upp där först och skulle ringa mig i slutet av månaden, vi får se hur det blir med den saken... hoppas!

4 kommentarer:

  1. Så kul att det börjar bli klart i ert nya hem. Och vad ska man säga, om någon ska få igenom en sådan önskan så är det väl du :) Hoppas hon håller sitt löfte, det är säkert en upplevelse. Tänker på er många kramizar Marran

    SvaraRadera
  2. Kan inte jag få följa med.....
    Trycker/broderar dom verkligen mönstret efteråt på tyget?
    Detta kan isåfall bli en kontakt för mitt nya jobb. intressant!!!!
    Ha det gott, ses snart.
    Jenny

    SvaraRadera
  3. Jenny: jag förstår inte riktigt hur du menar i din fråga... men jag ska ta dig till affären- lovar!Ska bli så kul att ha er här!!!

    SvaraRadera
  4. Glöm inte kameran skulle vara så kul att få se en indisk fabrik och känna på hur det är där.
    Kram Rosita

    SvaraRadera