söndag 4 oktober 2009

Dricker och svettas, svettas och dricker!


NU håller vi på att bära över våra saker till vårt eget hem!!! Äntligen :-) Nu är det städat så pass mycket att T kan krypa på golvet utan att bli alldeled svart. Ett och ett halvt badrum återstår, sen är allt taget minst ett varm. Många delar i lägenheten är städad fyra gånger... M har beställt en ugn och en tvättmaskin idag oxå! Får se hur vi har det med internet några dagar framöver... M åker på en resa tisdag morgon- kom ihåg oss alla då!

3 kommentarer:

  1. Oj låter som ni har en hel del jobb! Men grattis iaf till egen lägenhet. Sitter och funderar på om de kliar nått i mammas fingrar då hon läser om allt som ska städas, Kan tänka mig att hon hade velat vara där och hjälpa till =) Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt att ni nu fått ett eget hem. Med anl av Emmas komentar är det nog tur att ni är så långt bort att jag inte tar mig dit för jag skulle nog inte palla att jobba i den temp. ni har där och ej heller kunna låta bli. (alltså bäst för min hälsa att hålla mig hemma)Vi har på som tidigare på kvällen så ni får höra av er när ni får igång internet. Kram från mamma

    SvaraRadera
  3. Ja ja mamma! Du behöver inte bortförklara dina fasor för främmande länder ;-) Det hade varit kanon att ha dig här!! Snart är det "bara" svensk sommar-värme här...

    M åkte inte iväg, han behövdes här istället.

    SvaraRadera