fredag 9 oktober 2009

Jag och min Kotte




Okej, man känner sig inte helt bekväm med att posera framför kameran... Vill bara så gärna visa min fina handsnickrade ring. Vi kallar den för kotten :-) Ett otroligt hantverk i ett enda stycke för blotta 50 kr. Här syns oxå en av mina tunikor på bild, får visa mer sen. Har inget eget internet än så jag får göra mina "internet-ärenden" lite snabbt hos en vän i nuläget- detta förklarar varför jag inte kan använda skype just nu... I morse kom en försäljare och plingade på dörren, han säljer både mjölk och bröd. En förpackning med franska kostar ca 2kr!!!! Smakar riktigt bra med lite nutella på :-) En halv liter mjölk får man för samma pris så nu slipper vi bära hem sådana saker, lite lyx i vardagen!
Nu till något helt annat; Fredag förmiddag är jag ute på äventyr nu för tiden medan M är hemma med barnen. Jag har både gympa och bild!

4 kommentarer:

  1. Idalina!!!!!!!!! Så kul att se dig :)
    Tänker på dig ganska ofta. Men är dålig på att berätta det..Vore kul att ses, är du i närheten av Stlhm nu? I sånt fall kanske vi kan sammanstråla någon gång framöver! (Jag är ju i Gbg men har en god vän i Sthlm)Stora bamsekramen! /Anna från solvik you know

    SvaraRadera
  2. Lika snygg som vanligt! Kul att se dig på bild.
    /Lotta

    SvaraRadera
  3. Den var jättehäftig! Det är bra att ni rekar så att vi vet......
    Många kramar från Jenny

    SvaraRadera
  4. Solviks- Anna: Jag bor i Indien nuförtiden :-)

    SvaraRadera