söndag 8 november 2009

Fars-dag


Det finns många pappor på den här planeten, men en är något alldeles extra och det är min pappa!
Pappa; du vet att du betyder SÅ mycket för mig... jag börjar nästan gråta bara jag tänker på det. Du får ta till dig alla de ord jag sagt och alla de brev jag tidigare skrivit till dig. En plats som denna är inte det rätta forumet att vara allt för personlig...
Tack för att du stöttar mig och alltid finns tillgänglig trots att jag befinner mig på andra sidan planeten!
JAG ÄLSKAR DIG!!!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Det är nästan så att man blir lite rörd fastän brevet var riktat till nån HELT annan än mig!
    Han är fantastisk din pappa, det kan man ju hålla med om. Var ALLTID lika kul när mamma sa nej till övernattningar å så ringde han och "talade henne till rätta". HA HA HA

    SvaraRadera