onsdag 25 november 2009

Artists Circle


Min äldsta dotter är så skön! Hon har lätt för att knyta nya kontakter och ta människor till sitt hjärta. Denna kvinna, som heter Bhattacharya i efternamn, blev kompis med min dotter under en båtfärd. Kompis-skapet kom upp på den nivån att E gick omkring med hennes tunga guldsmycken kring halsen. Jag tyckte att det blev lite väl nervöst och ansvarsfyllt att ha koll på allt det guldet så E fick sitta väldigts stilla bredvid henne om hon skulle fortsätta att bära smyckena. Vad som var extra roligt med denna kontakt var att kvinnan driver en konstateljé i stan, Artists Circle. Jag fick hennes vistitkort och hon hoppades på att jag skulle ta med mig E och komma förbi någon dag. Det skulle ju vara en annorlunda utflykt, vi får se om det blir av...
När jag visade E denna bild på de två så böjde hon sig fram, gjorde en puss med sina händer och sa- jag älskar dig! Som sagt, hon har lätt för att släppa in människor nära sitt hjärta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar