måndag 14 februari 2011

Ytterligare ett steg i rätt riktning


.
Jag skrattade så att tårarna rann när jag såg hur detta kort blev. Blev helt enkelt tvungen att visa det för alla mina bloggvänner runt om i sfären. På ett sätt berättar den om hur vårt liv varit de senaste månaderna. M har suttit hemma och druckigt sitt kaffe alldeles själv och jag har bara existerat som en skugga.
Men nu håller hela vårt liv på att få vind i seglet!!!!!
Idag ringde telefonen och gav oss en underbar alla hjärtans dags present;
M har fått jobb i Skellefteå!
Han kommer att börja arbeta för ett rekryteringsbolag i Umeå, som i sin tur hyr ut honom åt ett företag i Skellefteå under namnet Explizit...
Redan onsdag eller torsdag denna vecka sätter arbetet igång och vi kommer att få njuta av skillnaden mellan vardagar och helgdagar framöver :)

Ibland undrar man varför saker inte sker och sen när saker har skett så förstår man varför de skedde...

4 kommentarer:

  1. Vilken underbar present till er idag! Jättestort grattis till Markus. :-) Gud håller allt i sin hand och omsluter er på alla sidor. :-)

    SvaraRadera
  2. Jag ryser! Så fantastiskt att Gud har koll på allt och när vi förtröstar på honom så samverkar verkligen allt till det bästa! Stort grattis till jobbet Markus!
    Nu har ni snart ett vanligt liv igen, men starkare och mer sammansvetsade än innan!
    Kramar till er!

    SvaraRadera
  3. Grattis till jobbet M
    Grattis i efterskott I
    Grattis till tandlossningen E
    Kramar från Marran

    SvaraRadera
  4. Oj, här har jag inte varit inne på tre dagar och så händer ALLT!!
    Jag gläds verkligen med er båda. Både med jobb och att F får vara hemma och att ni skall få en vardag.
    Jag hoppas att M jobbar extra mycket nu så att ni kan komma och hälsa på oss här i GBG.
    Kram på er ALLA
    / Jenny

    SvaraRadera