torsdag 17 februari 2011

En kall hälsning från rummet





Så var vi här igen jag och F, på sjukhuset. Snart ska vi sova
vår andra natt här och provtagningarna fortsätter. Crp:et är lite
för högt men inte så högt att man sätter in antibiotika direkt.
Däremot fortsatt kontroll på läget med förhoppning om att det ska
sjunka till i morgon.
Vi (jag) är vid gott mod, snart hemma igen!

Ps. Du som befinner dig i varma Indien och svettandes drömmer om
Sverige- till dig kan jag säga att det är -30 och man fryser
inomhus... Du är på rätt plats i rätt tid!! .

2 kommentarer:

  1. -35°C i Jivver. De e re kallaste jag varit med om hittills tror jag. Vi får se det kanske blir ett ännu bättre rekord till helgen.

    SvaraRadera
  2. Tack vackra Ida, det känns skönt att höra! ;)

    Hoppas ni får komma hem snart igen!

    Kram på er!

    SvaraRadera