torsdag 10 februari 2011

*Lycka*


.
Vissa dagar är bara helt underbara.
Idag var det en sån dag, en dag fylld av lycka!
Prinsen har "skött sig" sen i söndags. Inga pling och inga konstigheter.
Han andas och äter- visst låter det naturligt :)
.
Idag har min moster varit på hembesök. Hon har följt med på hela långa färden och hälsat på under vår sjukhusvistelse. Och plötsligt har nu dagen kommit när hon får hälsa på oss i vårt hem! Det är då man inser att tiden och dagarna faktiskt rullar på, de går framåt!
.
Kläderna som F har på sig har min kusin sytt själv! Snygga och unika! Man blir så glad och tacksam över små klädpaket! Den fina gesten tror jag har hjälpt till att bygga på känslan att vi faktiskt fått en liten bäbis... Sanningen och verkligheten uppenbaras för mig bit för bit. Nu när F:s liv inte bara består av maskiner, slangar och sjukhusbestyr så blir allting mysigare och naturligare. Och att vi dessutom får bo hemma är nästan för mycket!
.
*Lycka*

4 kommentarer:

  1. Å vad roligt att höra om er hemmavistelse! Jag gläds verkligen med er över framstegen som F gör. Han ser så underbart fin ut också!
    Kram, Joy

    SvaraRadera
  2. Ni är SÅ värda all lycka och allt mys!!!
    Fortsätt så!
    Kramar på er!

    SvaraRadera
  3. Han är verkligen så söt er Filip Karlsson, en riktig prins... : ) Vi längtar efter er!!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Haha! Förlåt att jag tog ditt födelsedagsdatum men mamma och pappa tyckte nog att det passade bra eftersom en sådan fin och Underbar flicka fyllde 20 år just den dan! Och gissa vem det kan vara?! och vi är verkligen glada att vi fick dela den dagen med dig som är så underbar och fin! :)

    SvaraRadera