tisdag 8 december 2009

Till min lillasyster


Tänk att du snart är mamma, det är så overkligt och stort! Jag menar, min lilla lilla syster ska bli mamma. Vad hände, när slutade du att vara liten? Jag som knappt hunnit smälta att du gift dig och flyttat in i världens coolaste hus. Och nu detta, mamma! Tänk vilka bra förutsättningar erat lilla mirakel kommer att få. Ni kan ge ert barn både en mamma och en pappa. Ni kan ge mat, husrum, värme och massor av kärlek. Och tänk att ni bor på en plats med ren luft! Barnet på den här bilden ligger ca två meter från en stor trafikerad väg fylld av gula taxibilar som sprutar ut svart rök...

1 kommentar:

  1. Ja jag har nog knappt hunnit smälta det själv =)
    Och ja nog är de skönt att man bor där man bor, Riktigt frisk och härlig luft.. speciellt på vintern då de är lagom kallt. Bara andas och njuta och vara tacksam över det man har.

    SvaraRadera