tisdag 15 december 2009

Tankar närhet




När min lillasyster var liten så tankade hon närhet på ett litet annorlunda sätt... Min yngsta tjej tankar också närhet, fast inte på ett lika små-pinsamt sätt. T har varken gosedjur eller snuttefilt däremot så vill hon hålla handen! Det är väldigt mysigt. Hennes älsklingsgrepp är när hon får ta sin lilla tumme och borra in och gosa med huden mellan min tumme och pekfinger. Och finns inte mina händer tillgänliga så går hon till någon annnan. Tänk när hon får pojkvän och får hålla handen- kära nån!

8 kommentarer:

  1. Hej på er!

    Tänker ofta på er, bär er i mitt hjärta och följer bloggen. Otroligt roligt och du gör ett superjobb som uppdaterar så flitigt.

    Önskar er en trevlig jul och hoppas att ni får det bra i Thailand.
    Tusen kramar å sköt om er
    /Lotta.

    SvaraRadera
  2. undrar vem som njuter mest, du eller T;)

    SvaraRadera
  3. Haha ja jag gjorde nog ganska många obekväma med mitt tankande =)
    Jo det börjar vekligen att närma sig nu, men jag är inte orolig längre oron har mer gått över till en längtan och en liten nyfikenhet också, Snart vet man vad alla pratar om.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Mimmi: svår fråga.. hm.. jag njuter extremt mycket på mornarna när hon föredrar att ligga kvar i sängen och gosa istället för att kliva upp :) Men det är också störande de gånger som jag behöver båda mina händer till något annat. SOm svar på frågan så tror jag att det är ömsesidig njutning!

    SvaraRadera
  5. Hon var inte riktigt nöjd med mitt veck mellan tummen och pekfingret. Det slutade med att hon hittade ett brosk och flytta på. Man KÄNDE frustrationen när mitt veck inte var som andras veck. AJAJAJ!!!!
    Det roligaste var att hon slutade och gick och lekte en stund, men skam den som ger sig. Hon kom till baka och provade igen......
    Underbara T.

    SvaraRadera
  6. Så mysig bilder. God Jul och Gott Nytt År Kramar Marran

    SvaraRadera
  7. Julen närmar sig med stormsteg,här är det vitt på marken 15 grader kallt och solsken,lyckost er
    som får fara till thailand,solen och värmen framför allt.Hoppas man får se er lite pepparkakslika.Ha nu en riktigt God Jul vi hörs väl av.Kram moster.

    SvaraRadera