fredag 11 december 2009

RÖD





10 kommentarer:

  1. Är märket Idalina?!

    SvaraRadera
  2. Verkligen sååååå snygg och såååå du! ;-)

    SvaraRadera
  3. Det är ren njutning att följa din blogg - helt otroliga bilder och så fina bilder!!
    Tack!

    (Ja du, en barnbok vore skoj! Står du för illustrationerna?)

    SvaraRadera
  4. Phreetha: Det vore något! Det är bara att börja skriva ;-)

    SvaraRadera
  5. HAHAHA!!!!!!
    Jag vet vart du har köpt en vackra lilla röda
    Jag kommer ihåg hur det lyste i ögonen när du hittade den......
    Underbara I, den är du värd.
    Många långa kramar från mig.
    Jenny

    SvaraRadera
  6. Jenny: Du var en av de första jag tänkte på efter att ha köpt den! Min plan var att på en gång berätta det för dig, men icke...
    Många lååånga kramar tillbaka!

    SvaraRadera
  7. Du är laaa go ena!!!!
    Jag blir så glad att du tänkte på mig!
    Den är jättesnygg, jag har kommit på flera saker som jag skulle ha köpt, men nu är det försent =(
    Men jag har minnen med er som ingen kan ta ifrån mig =)
    Hoppas att ni har en trevlig kväll

    SvaraRadera
  8. Om du möjligtivs kommit på något som kan vara värt för mig att inte missa så kan du väl berätta det! Jag har ju fortfarande ett bra tag på mig...

    SvaraRadera
  9. Nu när man kommer hem och ser priserna på grejerna så blir man lite snål. Tex Barbie (musketörerna) kostar 329kr här hemma och vi betalade ca 150 Svenska hos er. Sen så skulle jag ha köpt betydligt mycket fler träarmband. Jag använder mitt så ofta jag kan. Men jag kunde väl inte tänka så långt i den värmen som var. Vi har nu sett filmerna från resan tre gånger. Vad annorlunda allt ser ut. Men det häftigaste känslan är att jag har faktiskt varit där!!!!

    SvaraRadera