tisdag 30 november 2010

Stabilt

7 kommentarer:

  1. Allt har varit lugnt och stabilt idag!
    Tänker på en psalm med orden:
    "...allt ju vilar i min Faders händer, Han som heter både Kraft och Råd."

    Det är väldigt uppmuntrande att läsa alla fina kommentarer som vi får!
    Fortsätt gärna med det :-)

    SvaraRadera
  2. Åh, en underbart fin psalm! Den är till er! :)
    Vi har mr P. här och det är väldans skoj! Har precis ätit kvällsmat, o´boy med knäckebröd och svensk (eller kanske dansk) salami! Fantastiskt!
    Hoppas du får sova gott inatt Ida!
    Vi fortsätter hålla upp er!
    Kramar till dej och m!

    SvaraRadera
  3. Bryne: grymme! Ni har godare kvällsmat än mig :-)

    SvaraRadera
  4. Så skönt att höra att dagen varit stabil! Tänker på er så mkt hela tiden. O ber så klart. :-) Underbar psalm, den är verkligen till er! Ber om en fridfull och rofylld natt!

    SvaraRadera
  5. Skönt att höra att läget är under kontroll! Vi tänker på er varje dag och ber för er. Önskar bara att vi bodde lite närmare så att vi kunde finnas till hands om ni behövde hjälp med något...
    Martin med familj från Götet
    Om ni har något mobilnummer skulle det vara en stor ära att få det... :)

    SvaraRadera
  6. Ber och tänker på er. Joh 14:27 Frid lämnar jag efter mig åt er. Min frid ger jag er. Inte ger jag er en sådan frid som världen ger. Låt inte era hjärtan oroas och var inte modlösa.
    Skönt att höra att läget är stabilt.
    Kram Petra & Stefan

    SvaraRadera
  7. Skönt att allt är stabilt. Tänker på dig och är besviken för att vi inte kommer att få ha med dig i årets julträff denna gång heller, men det kommer en sommar också :-). Hur det än går så ska du veta att de är oerhört skickliga på prematura barn här i Sverige...

    SvaraRadera