söndag 28 november 2010

Sömn...

7 kommentarer:

  1. Jag har fått det grundläggande behovet SÖMN tillfredsställt i natt! En lätt sak att ta förgivet, speciellt när man vanligtvis är en sömntuta.
    Situationen är i nuläget under kontroll.
    Njut nu av första advent- det hade jag gjort om jag kunnat...

    SvaraRadera
  2. Många kramar från Susanna och Pär!

    SvaraRadera
  3. Hej IDA tänker på dej hela tiden,hoppas nu att allt ska gå bra försök du också att njuta av första advent många många kramar från din moster.

    SvaraRadera
  4. Ja, Ida den bästa kuvösen på jorden!!!
    Jag sitter här och tänker på dig och hela familjen, delvis för att jag hade själv en svår gravidetet (men ändå inte i närheten av vad du går igenom) med hotande förtidsbörd och allt, och sedan för att det är så mycket snö utanför fönstret. På något sätt så förknippar jag dig med snö. Just nu som sann Göteborgare så önskar jag att det inte vore så mycket snö, för härom dagen så körde jag ner i diket och chocken håller i sig än. Nä, det är bättre med barmark.
    Ikväll skall vi planera vår resa till USA, med Riddarna. Det känns lite knepigt att planera dagar på stranden, när man sitter här i ett snöigt Göteborg. Ni finns i våra tankar och kylskåpsmagneten sitter kvar sen Indien.
    Kram på dig och hälsa hela familjen.

    SvaraRadera
  5. Så skönt att du fått sova. Hoppas att det blir en ännu en natt med välbehövlig vila. Jag tänkte ringa dig i nu i kväll men är rädd att du sover så jag vågar inte. Jag ber för er. Många kramar Marran

    SvaraRadera
  6. Tänker på er och ber för er....
    Kram Johanna o Jonas

    SvaraRadera
  7. Gud välsigne dig Ida! Kram Ester Samuel Alma Miriam

    SvaraRadera