lördag 29 maj 2010

Volkswagen Touran




Heja Sverige!
Att vara på svensk mark igen känns fantastiskt men omtumlande...
Allt är så rent och fräscht! Våra första dagar här har varit ganska tidspressande. Vi håller på att fixa allt med att packa ihop hela vårt hushåll, få ordning på diverse pappersarbete, och leta bil. Nu har vi i alla fall kommit en bit på väg! Idag blev vi bilägare till en riktig pärla;
lå mig presentera vår Volkswagen Touran!
För er som känner mig sen barnsben är det ingen nyhet att jag har en förkärlek till detta bilmärke... I årskurs 6 forskade jag om Bubblan, som 18-åring köpte jag min första Volkswagen och nu får jag återigen njuta av detta högklassiga bilmärke! Det känns härligt!

2 kommentarer:

  1. Va fin den verkar man får gratulera!!!

    SvaraRadera
  2. Va roligt! Grattis, den ser fin ut! :)
    Vi saknade er i kyrkan idag... Hoppas ni mår bra!

    SvaraRadera