onsdag 5 maj 2010

Hur är det möjligt??

Jag tror att vi har världens bästa gäng där hemma i Sverige som backar upp oss!

Den här gången var det min storasyster med familj som skickat oss ett paket med ballonger, tutor, barntidning, köttbuljong och godis! Jag kommer att sakna alla paket från posten när vi inte bor här längre. Det är nog bara de som bott utomlands som verkligen kan förstå vad lite svenska lyxvaror betyder. Det är till en enorm glädje både för kroppen och hjärtat. Man får njuta av de smaker man föredrar och man känner sig älskad. TACK till hela det svenska gänget som tänker på oss! Det hade inte alls gått lika bra utan er.

För övrigt har vi haft två tuffa dagar med sjukdom i familjen. Jag har blivit frisk igen men T har fortfarande hög feber och är förkyld...

3 kommentarer:

  1. "Men hjälp har hon blivit så stor!!!" var Veras kommentar när hon fick se lilla T. :-) Lite gulligt. Vi tycker det är såååå roligt att få dessa små filmer som du lägger upp. Stor kram till er alla!

    SvaraRadera
  2. Pauline: Det var väldigt gulligt sagt!
    STORT GRATTIS TILL DIG PÅ FÖDELSEDAGEN- vi tror att detta året kommer att bli ett år av framgång och seger för dig!!!

    SvaraRadera
  3. Va kul att paketet har kommit fram!
    Amanda var väldigt sur då vi handlade till er hon tyckte att vi skulle köpa godis till oss oxå!! Men hon fattade då jag sa att det inte fanns godis i Indien. Hoppas att ni kryar på er och kan njuta den tid ni har kvar där nere.
    Kramar ifrån fam Lindberg

    SvaraRadera