söndag 13 mars 2011

Vår STORA son- 3 mån!






.
Plötsligt slog det mig idag att F fyllde 3 månader igår!
Genast plockade jag fram min systemkamera för att föreviga den här tiden med något lite mer seriöst än mobilkameran.
I torsdags vägde F 3628gr och var 53cm lång! Det är SÅ roligt att vi börjar få en stor kille nu. En kille som inte går sönder när man håller i honom ;-)
För detta speciella tillfälle plockade jag fram mitt nyinköpta lammskinn- och vad tror ni hände? Naturligtvis hann F kräkas ner det. Men som tur var så stod de härliga lockarna emot det mesta så jag kunde torka bort det innan allt hunnit sjunka ner till botten av skinnet... (Fast än sen, vad gör man inte för ett bra foto??)
Kläderna som F bär har jag längtat efter att få plocka fram, en gåva ifrån min bror med familj. Men eftersom det var storlek 56 så har jag valt att vänta och kanske väntade jag nu lite för länge. F kan ju redan ha dem utan att de ens ser stora ut! Hoppas att jag hinner njuta av dessa vackra plagg nu bara innan de blir för små... den tabben borde man inte behöva göra om när det inte är första barnet man har.

1 kommentar:

  1. Grattis!
    Vår lilleman har hunnit bli 1 månad redan, tiden springer iväg...

    Kram på er!!!

    SvaraRadera