onsdag 11 augusti 2010

Snart exploderar det av glädjeämnen


Fotografiet är taget i Sunderban, Indien.
.
Det kan ju inte annat än att gå väldigt bra för er snart, sa min lillasyster till mig häromdagen.
Men lite värre kunde det visst bli...
Har precis kommit hem från Sunderbyns sjukhus efter två övernattningar på platsen. Tänker inte gå djupare in på det- men det har gått bra och nu är jag hemma igen.
Är väldigt trött och mår illa, men är mer än tacksam över att min man inte börjat arbeta än ;-) Och sen är jag tacksam över att det inte är vårt hus som syns på bilden!

4 kommentarer:

  1. Jag förstår inte riktigt, men antar att det har med grav att göra och att allt fortfarande är som det ska...?
    Kramar Stina

    SvaraRadera
  2. Ida, hur är det ? Vad ska jag be för ? Kram Seija irmeliina@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Hörde om sjukhusvistelsen när vi var på stugan... Hoppas att du mår bättre nu och att allt är välmed er... Kanske vi kan ses snart igen å prata mer? Cissi

    SvaraRadera